وبلاگ

مکان شما:

عایق کاری مجموعه ساختمان های Dee Cottages با پشم سنگ

عایق کاری مجموعه ساختمان های Dee Cottages با پشم سنگ

مجموعه خانه های Dee Cottage در سال 1918 توسط یک شرکت نساجی انگلیسی و به عنوان محل زندگی کارگران و خانوادهایش، ساخته شد. این مجموعه شامل 42 خانه دو اتاق خوابه می باشد که این خانه ها بصورت کاملا شبیه به هم ساخته شده اند و هم اکنون توسط شورای شهر Flintshire اداره می شود.
این ساختمان ها مکانی امن و مطمئن برای افراد مسن و آسیب پذیر می باشد تا بتوانند بصورت کاملا مستقل در خانه های خود زندگی کنند.

 

چالش های موجود

تراس خانه های کارگری یکی از مشخصه های دوره گسترش صنعت در شهرهای سراسر بریتانیا در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم می باشد. در Flint آجرهای محلی نقش مهمی در توسعه ایفا می کردند، استفاده گسترده از آجر در معماری این دوره به عنوان میراث صنعتی شدن این دوران باقی مانده است.
ابتکاری که شورای شهر Filinshire در توسعه ساختمان های Dee Cottages داشت حفظ معماری سنتی و حفظ چهره ی این مجموعه ساختمان ها با منظری تاریخی بوده است.
همزمان با حفظ معماری تاریخی و چهره متمایز این ساختمان ها، اطمینان از عملکرد مناسب این ساختمان ها مطابق با مقررات مدرن ساختمان ها نیز مهم می بود، به همین دلیل شروع به بازسازی و عایق کاری این ساختمان ها کردند.

 

راهکار عایق کاری

شورای شهر Filntshire اقدام به بازسازی و عایق کاری این مجموعه کرد، برای عایق کاری ساختمان ها از عایق های تخته ای بسیار بادوام پشم سنگ در دیوارهای خارجی استفاده شده است.
استفاده از پشم سنگ باعث بهبود وضعیت عایق کاری ساختمان هم از نظر گرمایی و هم از نظر صوتی شده است، این عایق کاری موجب شده سطح زندگی ساکنان ارتقاع یابد (چه از نظر فراهم شده آسایش حرارتی و چه آسایش صوتی)، عایق کاری با پشم سنگ همچنین باعث کاهش هزینه های انرژی این ساختمان ها برای مقامات شده است.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی های عایق پشم سنگ اینجا کلیک کنید.

house insulaiton with rockwool 837

 

دسترسی سریع

دسته بندی مطالب